افتتاح وب سایت پارس اسکناس

با سلام خدمت تمامی علاقه مندان به مجموعه داری و کلکسیون اسکناس، سکه و مدال در داخل و خارج از ایران،

بسیار خوشحالیم که دوباره در خدمت شما عزیزان هستیم و همواره سعی خواهیم کرد بهترین ها را برای شما گرد آوری و عرضه کنیم.

در وب سایت پارس اسکناس بخشی با عنوان “راهنمای اسکناس های ایران” ایجاد کرده ایم که در این بخش شما می توانید به اطلاعات کاملی راجع به اسکناس های ایران از گذشته تا حال بدست بیاورید. این بخش به مرور به روز شده و اطلاعات آن کامل تر خواهد شد.

در بخش فروشگاه تمرکز ما بر روی اصالت، کیفیت و همچنین قیمت مناسب است. سعی ما بر این است که محصولات کلکسیونی دارای کیفیت بالایی باشند. بسته بندی مناسب و امن باشد تا از هرگونه آسیب احتمالی در هنگام حمل به دور بماند و همچنین تراکنش های مالی با بالاترین امنیت ممکن انجام شود. در حال حاضر امکان ارسال به تمام نقاط ایران از طریق پست پیشتاز وجود دارد. در تهران امکان ارسال با پیک نیز فراهم است. همچنین در صورت درخواست مشتری، با هماهنگی قبلی امکان حضور مشتری در محل فروشگاه و تحویل حضوری محصول سفارش داده شده وجود دارد. همچنین سعی خواهیم کرد تا در آینده نزدیک امکان ارسال محصولات به سایر نقاط جهان نیز فراهم شود.

به زودی قابلیت های مفید بیشتری به وب سایت اضافه خواهد شد، با ما همراه باشید! شما می توانید دیدگاه ها و پیشنهادات خود درباره وب سایت پارس اسکناس از طریق ارسال دیدگاه زیر این پست یا از طریق صفحه تماس با ما، با ما درمیان بگذارید.

با تشکر – مدیریت وب سایت پارس اسکناس

دیدگاهتان را بنویسید